Dienstverlening

Wat is er allemaal mogelijk met gevelreclame?

Ongetwijfeld heeft u als winkeleigenaar, ondernemer of zzp’er weleens van gevelreclame gehoord. Gevelreclame is reclame die op gevels wordt aangebracht van gebouwen – zoals winkels, fabrieken of kantoren – om op die manier als bedrijfsvestiging in het oog te springen in de nabije omgeving. Reclame op gevels heeft diverse voordelen en kan enorm gevarieerd zijn. De belangrijkste pluspunten en mogelijkheden van reclame maken via de gevel van uw pand leest u hieronder.

 

Reclame maken via de gevel: waarom is dit aantrekkelijk?

Het allergrootste voordeel van gevelreclame is waarschijnlijk de continue indruk die u maakt op uw omgeving. Reclame is een kwestie van herhaling en geduld. Investeringen betalen zich in de loop van de tijd terug, en dat geldt zeker voor wie gebruikmaakt van bedrijfsgevels om een boodschap mee uit te zenden richting passerend publiek. Een voordeel van reclame op gevels is dat u of uw product altijd zichtbaar is. Of het nu zaterdag, zondag of twee uur ‘s nachts is: u valt op en de regio leert u steeds beter kennen. En dat is natuurlijk een prima ingang om straks uw klantenkring uit te breiden en tot omzetverhoging te komen. Ten slotte zit in reclame op gevels nog de aantrekkelijkheid van de eenmalige investeringskosten. U koopt de reclameletters voor uw gevel en bent er daarna geen cent meer aan kwijt.

 

Kunststof, aluminium en/of led: de mogelijkheden van gevelbekleding

Letters of logo’s op gevels afdrukken of aanbrengen biedt tal van mogelijkheden. Zo is de doosletter met led-verlichting tegenwoordig een gewilde variant. Door de verlichting bent u permanent zichtbaar voor anderen. Minstens even populair zijn reclame-uitingen via gevelletters van roestvrij staal. Deze logo’s en teksten op de gevel hebben weinig onderhoud nodig, omdat er geen sprake is van roestvorming en z tegen slecht weer kunnen. En prettig is verder dat rvs gevelletters er lekker strak en eigentijds uitzien. En zo kunnen we qua mogelijkheden nog wel verder gaan: er is variatie in formaten, kleuren en stijlen. En u als ondernemer bepaalt het ontwerp!